Bc. Martin Sova
Bachelor's thesis
Marketingová strategie podniku
Marketing strategy of the company
Abstract:
Práce se zabývá tématem marketingové strategie podniku, jejímž hlavním cílem je navržení doporučení pro zlepšení stávající marketingové strategie vybraného podniku. První část práce je věnována obecné charakteristice marketingu, dále se zabývá problematikou strategického řízení podniku, a především strategickým marketingem v rámci kterého jsou popsány jednotlivé etapy procesu strategického řízení. …moreAbstract:
The topic of my thesis is the marketing strategy of businesses, whose main goal is the assembly of the current recommended marketing strategy of a selected company. First part of my thesis is dedicated to the general characteristic of marketing, next, it deals with the problematic of company management, mainly with strategic marketing under which the individual phases of the strategic management are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b4miq/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2017
- Supervisor: Ing. Veronika Machowská, MBA
- Reader: Mgr. Zdeněk Sloboda
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor