Bc. Martin Sova
Bakalářská práce
Marketingová strategie podniku
Marketing strategy of the company
Anotace:
Práce se zabývá tématem marketingové strategie podniku, jejímž hlavním cílem je navržení doporučení pro zlepšení stávající marketingové strategie vybraného podniku. První část práce je věnována obecné charakteristice marketingu, dále se zabývá problematikou strategického řízení podniku, a především strategickým marketingem v rámci kterého jsou popsány jednotlivé etapy procesu strategického řízení. …víceAbstract:
The topic of my thesis is the marketing strategy of businesses, whose main goal is the assembly of the current recommended marketing strategy of a selected company. First part of my thesis is dedicated to the general characteristic of marketing, next, it deals with the problematic of company management, mainly with strategic marketing under which the individual phases of the strategic management are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b4miq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Ing. Veronika Machowská, MBA
- Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor