Současná praxe marketingové komunikace neziskové organizace – Markéta Petroušková
Markéta Petroušková
Bachelor's thesis
Současná praxe marketingové komunikace neziskové organizace
Current practice of marketing of non-profit organization
Abstract:
Cílem práce je navrhnout marketingový a komunikační plán pro neziskovou organizaci Terra Cultura za účelem zvýšit povědomí o organizaci a její soutěži u cílové skupiny. Teoretická východiska budou zaměřena na definici marketingové komunikace, marketingového a komunikačního plánu, marketingu služeb, neziskové organizace a celkově neziskového sektoru v marketingovém prostředí a jejím rozdílu oproti marketingové …moreAbstract:
The aim of the work is to create a marketing and communication plan for the non-profit organization Terra Cultura to increase awareness of the organization and its competition among the target group.Theoretical background will focus on the definition of marketing communication, marketing and communication plan, marketing of services, non-profit organization and non-profit sector in the marketing environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Milan Medek
- Reader: Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETROUŠKOVÁ, Markéta. \textit{Současná praxe marketingové komunikace neziskové organizace}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/7vi1ov/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights