Současná praxe marketingové komunikace neziskové organizace – Markéta Petroušková
Markéta Petroušková
Bachelor's thesis
Současná praxe marketingové komunikace neziskové organizace
Current practice of marketing of non-profit organization
Anotácia:
Cílem práce je navrhnout marketingový a komunikační plán pro neziskovou organizaci Terra Cultura za účelem zvýšit povědomí o organizaci a její soutěži u cílové skupiny. Teoretická východiska budou zaměřena na definici marketingové komunikace, marketingového a komunikačního plánu, marketingu služeb, neziskové organizace a celkově neziskového sektoru v marketingovém prostředí a jejím rozdílu oproti marketingové …viacAbstract:
The aim of the work is to create a marketing and communication plan for the non-profit organization Terra Cultura to increase awareness of the organization and its competition among the target group.Theoretical background will focus on the definition of marketing communication, marketing and communication plan, marketing of services, non-profit organization and non-profit sector in the marketing environment …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Milan Medek
- Oponent: Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETROUŠKOVÁ, Markéta. \textit{Současná praxe marketingové komunikace neziskové organizace}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/7vi1ov/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Creative marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák
Názov
Vložil
Vložené
Práva