Ing. Šárka Horynová, DiS.

Bachelor's thesis

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie

Sales promotion - Instrument of the integrated marketing communication in the pharmaceutical company
Abstract:
Předmětem této práce je analýza a návrh marketingové strategie pro podporu prodeje léčivého přípravku, z teoretického hlediska a následně pak v prostředí vybrané společnosti. Metodologicky je práce deskriptivně analytická s využitím prvků projektového řízení. Teoretická část práce popisuje marketingovou komunikaci, její formy a nástroje, detailně se věnuje specifickým aspektům farmaceutického průmyslu …more
Abstract:
The basis of the thesis is an analysis and proposal of a marketing strategy for the sales promotion of medical products from a theoretical point of view, and later on, in the real environment of a selected pharmaceutical company. Descriptive analysis has been used as a methodology tool with the usage of particulars of project management. The theoretical part of the thesis describes marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní