Ing. Šárka Horynová, DiS.

Bakalářská práce

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie

Sales promotion - Instrument of the integrated marketing communication in the pharmaceutical company
Anotace:
Předmětem této práce je analýza a návrh marketingové strategie pro podporu prodeje léčivého přípravku, z teoretického hlediska a následně pak v prostředí vybrané společnosti. Metodologicky je práce deskriptivně analytická s využitím prvků projektového řízení. Teoretická část práce popisuje marketingovou komunikaci, její formy a nástroje, detailně se věnuje specifickým aspektům farmaceutického průmyslu …více
Abstract:
The basis of the thesis is an analysis and proposal of a marketing strategy for the sales promotion of medical products from a theoretical point of view, and later on, in the real environment of a selected pharmaceutical company. Descriptive analysis has been used as a methodology tool with the usage of particulars of project management. The theoretical part of the thesis describes marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní