Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie – Ing. Šárka Horynová, DiS.
Ing. Šárka Horynová, DiS.
Bakalářská práce
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Sales promotion - Instrument of the integrated marketing communication in the pharmaceutical company
Anotace:
Předmětem této práce je analýza a návrh marketingové strategie pro podporu prodeje léčivého přípravku, z teoretického hlediska a následně pak v prostředí vybrané společnosti. Metodologicky je práce deskriptivně analytická s využitím prvků projektového řízení. Teoretická část práce popisuje marketingovou komunikaci, její formy a nástroje, detailně se věnuje specifickým aspektům farmaceutického průmyslu …víceAbstract:
The basis of the thesis is an analysis and proposal of a marketing strategy for the sales promotion of medical products from a theoretical point of view, and later on, in the real environment of a selected pharmaceutical company. Descriptive analysis has been used as a methodology tool with the usage of particulars of project management. The theoretical part of the thesis describes marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l8y2m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza vybrané destinace CR
Kristýna Jelínková -
Exploring the corporate codes of ethics of technological companies in India and comparison with the Indian legal framework
Lester Aranha -
Code of Ethics v CSR reportingu organizace
Nikol Kurtulíková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva