Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie – Ing. Šárka Horynová, DiS.
Ing. Šárka Horynová, DiS.
Bachelor's thesis
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Sales promotion - Instrument of the integrated marketing communication in the pharmaceutical company
Abstract:
Předmětem této práce je analýza a návrh marketingové strategie pro podporu prodeje léčivého přípravku, z teoretického hlediska a následně pak v prostředí vybrané společnosti. Metodologicky je práce deskriptivně analytická s využitím prvků projektového řízení. Teoretická část práce popisuje marketingovou komunikaci, její formy a nástroje, detailně se věnuje specifickým aspektům farmaceutického průmyslu …moreAbstract:
The basis of the thesis is an analysis and proposal of a marketing strategy for the sales promotion of medical products from a theoretical point of view, and later on, in the real environment of a selected pharmaceutical company. Descriptive analysis has been used as a methodology tool with the usage of particulars of project management. The theoretical part of the thesis describes marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l8y2m/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORYNOVÁ, Šárka. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/7vnkc2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
SWOT analýza vybrané destinace CR
Kristýna Jelínková -
Exploring the corporate codes of ethics of technological companies in India and comparison with the Indian legal framework
Lester Aranha -
Code of Ethics v CSR reportingu organizace
Nikol Kurtulíková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva