Marketingová strategie firmy Euro SITEX s.r.o. – Bc. Marek Pohanka
Bc. Marek Pohanka
Diplomová práce
Marketingová strategie firmy Euro SITEX s.r.o.
Marketing strategy of the Euro SITEX s.r.o. Company
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření nové nebo úprava současné strategii firmy Euro SITEX s.r.o. Práce je rozdělena do 5 hlavní částí. První část je věnována vymezení cíle a metodických postupů k jeho dosažení. Druhá část nazvaná teoretická východiska je věnována vymezení pojmů podnik, podnikové prostředí, marketing, strategický marketing, marketingová strategie a situační analýzy. Třetí část …víceAbstract:
The main objective of this master thesis is creation of new or modifying the current marketing strategy of the Euro SITEX s.r.o. company. Thesis is divided into 5 basic parts. First part is focused on definition of the thesis’s objective and methodologic procedures to reaching it. The second part classifies substantial terms for understanding subjects as company, business management, marketing, strategic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Název
Vložil
Vloženo
Práva