Proces zavedení nové značky na trh - firma poskytující finanční poradenství – Jiří Sillik
Jiří Sillik
Bakalářská práce
Proces zavedení nové značky na trh - firma poskytující finanční poradenství
The process of introducing a new brand on the market - company providing financial advice
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou nové značky a jejím následným zavedením na trh. Cílem této práce je popsat co to značka je, z jakých se skládá částí a jaký by měl být správný postup při jejím sestavování a zavádění na trh. V práci jsou definovány specifika tvorby značek a jejich důležitosti ve službách. V teoretické části je spojen klasický i moderní pohled na značky a jejich tvorbu. Bakalářská …víceAbstract:
This thesis deals with the creation of a new brand and its subsequent introduction on the market. The aim of this thesis is to describe what the brand is, which parts is brand composed of and what should be the correct procedure for the compilation and implementation on the market. The thesis defined the specifics of brand creation and their importance in services. The theoretical part is connecting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57619
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Daniela Kolouchová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57619
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie a brand identita hudebního tvůrce
Nikola Svobodová -
Zásady brand designu a ich aplikácia na vytvorenie vizuálnej identity pre softvérovú firmu
Peter Galbavý -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Repositioning České pošty: případová studie „Nová pošta 2022+“
Vratislav Vytiska -
Případová studie společensky odpovědné firmy
Klára Čurdová -
Případová studie společensky odpovědné firmy
Klára John -
Zákaznická zpětná vazba jako součást znalostního managementu podniku – případová studie
Adam Hrnčiřík -
Řízení kvality veřejných služeb - případová studie
Nikol Řačáková