Online B2B marketing na příkladu vybrané firmy – Veronika Totková
Veronika Totková
Diplomová práce
Online B2B marketing na příkladu vybrané firmy
B2B online marketing on the example of selected company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá online marketingem v B2B prostředí, se zaměřením na trh stavebnictví a společnost Skanska, kdy hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení role online marketingu na tomto trhu. Úvodní kapitola se nejprve snaží o teoretické vymezení pojmu B2B online marketingu, následně je uveden marketingový mix ve stavebnictví. Další část práce se věnuje analýze trhu stavebnictví, konkrétně …víceAbstract:
The thesis deals with online marketing in B2B environment, with focus on construction industry and specifically on Skanska company. The main aim of tis thesis is to evaluate the function of online marketing in this specific market. The first chapter outlines theoretical basis of B2B online marketing and afterwards describes marketing mix that is applied on construction industry. The second chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71694
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2018
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71694
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza marketingových aktivit vybraného společnosti
Jiří März -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza marketingové komunikace Penzionu Taťána
Denisa Kopčilová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková