Analýza prostředků podpory prodeje soukromého nemocničního zařízení – Bc. Vladimír Brtník
Bc. Vladimír Brtník
Bakalářská práce
Analýza prostředků podpory prodeje soukromého nemocničního zařízení
An analysis of sales promotion techniques in a private hospital
Anotace:
Hlavním předmětem bakalářské práce je analýza prostředků podpory prodeje soukromého nemocničního zařízení, konkrétně pak dvou event akcí pořádaných tímto zařízením. Tato práce je složena ze dvou částí, teoretické a praktické. První část je založena na teoretických principech nejen podpory prodeje, jejím plánování, vyhodnocování a controllingu, ale i celého komunikačního mixu. Část druhá se zaměřuje …víceAbstract:
The main aim of this thesis is An analysis of sales promotion techniques in a private hospital, specifically the event of two events organized by this hospital. This thesis is consisted of two parts, theoretical and practical one. The first part is based on theoretical principles sales promotion techniques, planning, evaluating and controlling, but also the whole communication mix. The second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kq64g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová