Zuzana Fonferová
Master's thesis
Zhodnocení nástrojů marketingové komunikace
Evaluation of marketing communication´s tools
Abstract:
Diplomová práce s názvem Zhodnocení nástrojů marketingové komunikace je tématicky zaměřena na osvojení si teoretických základů z oblasti marketingu a marketingové komunikace a následné praktické zhodnocení účinnosti public relations společnosti EFKO karton, s.r.o., českého výrobce her a hraček. Cílem práce je prostřednictvím obsahové analýzy nalézt odpovědi na stanovené výzkumné otázky týkající se …moreAbstract:
The thesis titled Evaluation of marketing communication tools is thematically focused on the acquisition of theoretical knowledge in the field of marketing and marketing communications and the subsequent practical evaluation of the effectiveness of public relations of company EFKO karton, s.r.o. (a czech producer of games and toys).The aim of thesis is to find answers to the research questions by using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Švec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FONFEROVÁ, Zuzana. \textit{Zhodnocení nástrojů marketingové komunikace}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/7ya10d/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights