Zhodnocení nástrojů marketingové komunikace – Zuzana Fonferová
Zuzana Fonferová
Diplomová práce
Zhodnocení nástrojů marketingové komunikace
Evaluation of marketing communication´s tools
Anotace:
Diplomová práce s názvem Zhodnocení nástrojů marketingové komunikace je tématicky zaměřena na osvojení si teoretických základů z oblasti marketingu a marketingové komunikace a následné praktické zhodnocení účinnosti public relations společnosti EFKO karton, s.r.o., českého výrobce her a hraček. Cílem práce je prostřednictvím obsahové analýzy nalézt odpovědi na stanovené výzkumné otázky týkající se …víceAbstract:
The thesis titled Evaluation of marketing communication tools is thematically focused on the acquisition of theoretical knowledge in the field of marketing and marketing communications and the subsequent practical evaluation of the effectiveness of public relations of company EFKO karton, s.r.o. (a czech producer of games and toys).The aim of thesis is to find answers to the research questions by using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Švec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček
Název
Vložil
Vloženo
Práva