Moderní metody managementu a jejich využívání v podniku – Bc. Milan Faist
Bc. Milan Faist
Diplomová práce
Moderní metody managementu a jejich využívání v podniku
Modern management methods and their use in a company
Anotace:
Diplomová práce na téma „Moderní metody managementu a jejich využívání v podniku“ je rozdělena na praktickou a teoretickou část. V teoretické části je na základě prostudované literatury popsána historie a vývoj managementu, předmět managementu a jeho význam v podnikovém řízení. Dále jsou teoreticky vymezeny vybrané moderní metody managementu, jejich charakteristiky a přínosy pro podnik. Praktická část …víceAbstract:
Diplomová práce na téma „Moderní metody managementu a jejich využívání v podniku“ je rozdělena na praktickou a teoretickou část. V teoretické části je na základě prostudované literatury popsána historie a vývoj managementu, předmět managementu a jeho význam v podnikovém řízení. Dále jsou teoreticky vymezeny vybrané moderní metody managementu, jejich charakteristiky a přínosy pro podnik. Praktická část …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Název
Vložil
Vloženo
Práva