Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication – Bc. Narmin Hanifayeva
Bc. Narmin Hanifayeva
Bachelor's thesis
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Advertisement - the Phenomena of Marketing Communication
Abstract:
Práce analyzuje specifické uplatnění reklamní strategie na příkladu Nestlé, globální korporace specializované na oblast potravin a nápojů. Výsledky práce svědčí o důležitosti rozvoje vhodné reklamní strategie pro společnost, aby uspěla ve svých marketingových aktivitách a celkové finanční výkonnosti obecně. Případová studie reklamních strategií Nestlé na řadě asijských trhů dokazuje důležitost přizpůsobení …moreAbstract:
The thesis analyses the specificities of applying an advertising strategy on the example of Nestlé, a global corporation specialized in the sector of food and beverages. The results of the thesis testify the importance of developing an appropriate advertising strategy for a company to succeed in its marketing activities and the overall financial performance in general. The case study of Nestlé’s advertising …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gu823/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2019
- Supervisor: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
- Reader: Mgr. Zdeněk Sloboda
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Use of augmented reality with gamification elements for marketing on social networks
Gabriela Sittová -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Jiří Voříšek -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh