Podpora prodeje věrnostním programem – Ing. Adam Potůček
Ing. Adam Potůček
Bakalářská práce
Podpora prodeje věrnostním programem
Sales Support by Loyalty Programme
Anotace:
Tato práce ve své teoretické části popisuje, kam věrnostní program v marketingu řadíme, jak tento nástroj definujeme, jaké jsou jeho možnost a také výhody a nevýhody. V analytické části se pak zabývá konkrétním věrnostním programem Clubcard společnosti Tesco. Popisuje zavedení tohoto programu, výhody programu pro společnost a také co tento program může nabídnout svým členům.Abstract:
This thesis, in its theoretical part describe, where loyalty programme belongs in marketing, how we define this tool and what are its advantages and disadvantages. Analytical part engage about particular loyalty programme Clubcard of Tesco company. Desribe the launch of this programme, advantages of programme for company and what can offer this programme to its members.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vy0j3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
Jana ONDILLA -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová -
Věrnostní program vybrané organizace
Tereza Jíšová -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová