Bc. Barbora Maxová

Master's thesis

Návrh marketingové strategie konkrétní instituce

Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na navrhnutí marketingové strategie a vytvoření doporučení pro konkrétní poznatky v praxi. Byl identifikován současný stav firmy pomocí situační analýzy a specifikace marketingového mikro a makro prostředí. Výstupem práce je marketingová strategie pro firmu 3 P, spol. s r. o. a naplnění dílčích cílů práce.
Abstract:
This diploma thesis is focused on a draft of a marketing strategy and particular suggestions for its use in practice. First a current situation of the company was identified through the situational analysis and specification of marketing micro and macro environment. The output is a marketing strategy for the company 3P Ltd and fulfilment of intermediate results.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2017
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Eliška Slavíčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting