Návrh marketingové strategie konkrétní instituce – Bc. Barbora Maxová
Bc. Barbora Maxová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na navrhnutí marketingové strategie a vytvoření doporučení pro konkrétní poznatky v praxi. Byl identifikován současný stav firmy pomocí situační analýzy a specifikace marketingového mikro a makro prostředí. Výstupem práce je marketingová strategie pro firmu 3 P, spol. s r. o. a naplnění dílčích cílů práce.Abstract:
This diploma thesis is focused on a draft of a marketing strategy and particular suggestions for its use in practice. First a current situation of the company was identified through the situational analysis and specification of marketing micro and macro environment. The output is a marketing strategy for the company 3P Ltd and fulfilment of intermediate results.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2017
Identifier:
https://is.sting.cz/th/mg1nc/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2017
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Eliška Slavíčková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec