Product placement jako nová forma komerční komunikace – Bc. Richard Unruh
Bc. Richard Unruh
Diplomová práce
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Product Placement as the New Form of a Commercial Communication
Anotace:
České marketingové mixy obohatila nová disciplína – umístění produktů, neboli product placement. Díky zákonné úpravě přestal PP být vnímán jako skrytá reklama, vpašovávaná do děje televizních pořadů a filmů. Naopak získává pevnou pozici v rámci integrované marketingové komunikace, kde plní roli nejrychleji rostoucího marketingového prvku. Vždyť je jen málo způsobů, jak vybrané cílové skupině doručit …víceAbstract:
A new discipline emerged in the Czech marketing mix – Product Placement. Due to legislation, it is no more percieved as subliminal advertising smuggled into films and TV shows, but rather as a tool firmly defined and integrated within marketing communication. As such, it has become the most rapidly expanding marketing tool, which is hardly surprising, as there are few ways to communicate a message …víceKlíčová slova
Efektivita Expertní rozhovory Integrovaná marketingová komunikace Image transfer Měření účinnosti Plánovací proces Product placement Sledovanost Skrytá reklama Vliv na prodeje Zákonná úprava Zpětná vazba. Efficiency Expert Interviews Integrated Marketing Communications Measure the Effectiveness The Planning Process Rating Surreptitious Advertising Impact on sales Statutory Framework Feedback.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g2n9m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček