Business Diplomacy as a Tool for International Managers in Multi-National Corporations – Béla Rohmer
Béla Rohmer
Bachelor's thesis
Business Diplomacy as a Tool for International Managers in Multi-National Corporations
Obchodní diplomacie jako nástroj pro mezinárodní manažery v nadnárodních korporacích
Abstract:
V dnešním složitém globalizovaném mezinárodním prostředí, ve kterem působí nadnárodní korporace v rozsáhlých propojených sítí, které se skládají z řady vztahů mezi obchodními subjekty, nepodnikatelskými subjekty a občanskou společností a pohybují se v nich. Tato práce se tedy ponoří do sady nástrojů obchodní diplomacie šité na míru manažerům v nadnárodních korporacích, aby jim pomohla splnit tato očekávání …moreAbstract:
In today’s complex globalised international arena, multinational corporations operate in and navigate through vast oceans of interconnected networks consisting of an array of relationships between business stakeholders, non-business stakeholders, and civil society. Thus, this thesis will delve into a business diplomacy toolset tailored towards managers at multi-national corporations to aid them in …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91620
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2024
- Supervisor: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
- Reader: Rafael San José Iglesias
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91620
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
International Business
Theses on a related topic
-
Etika a společenská odpovědnost ve vybrané společnosti
Procházková Procházková -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Ilona Milatová -
Vztah podnikové, spotřebitelské a environmentální etiky (Etika a společenská odpovědnost společnosti Coca-Cola)
Jan Prokeš -
Společenská odpovědnost firmy Letiště Praha, a. s. a její význam v současné společnosti
Vladana Pacovská -
Společenská odpovědnost vybraného podniku a její vliv na zákazníka
Monika Michalová -
Společenská odpovědnost nadnárodních společností působících na českém trhu s důrazem na lidský kapitál
Martin Štefl -
Společenská odpovědnost nadnárodních společností v kontextu nefinančního reportingu
Jan Horňák