Projekt marketingové komunikace CAREER DAYS – Bc. Martin VIDECZKÝ
Bc. Martin VIDECZKÝ
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace CAREER DAYS
Project of Marketing Communications of CAREER DAYS
Anotace:
Predkladaná diplomová práca sa zaoberá spracovaním projektu marketingovej komunikácie CAREER DAYS. CAREER DAYS organizuje študentská organizácia AIESEC a podu-jatie predstavuje dva dni plné možností pre študentov a absolventov vysokých škôl v podo-be interaktívneho stretnutia s najväčšími zamestnávateľmi v Českej republike. Teoretická časť zahŕňa spracovanie poznatkov z literárnych zdrojov zaoberajúcich …víceAbstract:
This diploma thesis deals with project of marketing communication of CAREER DAYS. CAREER DAYS is an event ran by student organization AIESEC. Event represents two days full of opportunities for students and graduates, formed into interactive meetings with major employers in the Czech Republic. Theoretical part contains literary sources related to marketing communication, non-profit sector and project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VIDECZKÝ, Martin. Projekt marketingové komunikace CAREER DAYS. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Sociálne média ako nástroj marketingovej komunikácie pre vybraný podnik
Katarína Šavlová -
Mýtus rodiny ako nástroj marketingovej komunikácie Českej spořitelny
Ivana Parízková -
Aplikácia nástrojov marketingovej komunikácie vo vybranej komerčnej poisťovni
Simona Tomečková -
Súčasná prax marketingovej komunikácie spoločnosti Inditex
Silvia Kušniráková -
Návrh marketingovej komunikácie pre oprávarenskú firmu
Jozef Hudy -
Vybrané nástroje marketingovej komunikácie a možnosti ich začlenenia //do činnosti základných umeleckých škôl
Ivana Rovňáková -
Nástroje marketingovej komunikácie a ich využitie vo vybranom podniku
Stanislav Dutko -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová