Návrh optimalizace zákaznického prožitku ve vybraném podniku – Bc. Michael Constantin Linhart
Bc. Michael Constantin Linhart
Diplomová práce
Návrh optimalizace zákaznického prožitku ve vybraném podniku
Proposal for the optimization of customer experience in a selected business
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci zákaznického prožitku (CX) ve vybrané společnosti poskytující erotické masáže a je pro ni charakteristická důrazná prioritizace bezpečnosti a anonymity zákazníků. Hlavním cílem je vytvoření souboru doporučení, která by vedla ke zlepšení interakce a celkového vnímání této společnosti zákazníky. Tato doporučení jsou založena jak na teoretických základech …víceAbstract:
This thesis focuses on optimizing the customer experience (CX) in a selected company providing erotic massages, characterized by a strong prioritization of customer safety and anonymity. The main goal is to create a set of recommendations that would lead to an improvement in interaction and overal perception of this company by customers. These recommendations are based on theoretical foundations of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Novák, Ph.D.
- Oponent: Jaroslav Dugas, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Inovace zákaznického prožitku ve společnosti Tesco Stores ČR a.s.
Tereza ŠULANOVÁ -
Inovace zákaznického prožitku v prodejnách řetězce Lidl
Barbora Svobodová -
Genderová reprodukce v každodennosti školní třídy: Etnografický výzkum.
Lucie Jarkovská -
Etnografický výzkum subkultury. Případ Romů v Brně
Jiřina Korcová -
Customer web behavior analysis using offline transaction data
Lukáš Wojnar -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl -
Design Fast, Sprint Faster: New Business Idea Development using Design Thinking Approach
Jan Borýsek