Jak efektivně využít Pinterest v marketingové komunikaci – Bc. Lucie Labíková
Bc. Lucie Labíková
Diplomová práce
Jak efektivně využít Pinterest v marketingové komunikaci
How to use Pinterest effectively in marketing communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem sociálních médií, a to konkrétně platformou Pinterestu. Cílem diplomové práce je zjistit, zda lze považovat využití platformy Pinterestu v marketingové komunikaci za efektivní. V teoretické části jsou vymezena témata jako marketing, marketingová komunikace, nová média, sociální média a sociální sítě. Teoretická část zahrnuje také metodiku výzkumu, která má jasně definované …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of social media, specifically Pinterest. The aim of the thesis is to determine whether the use of Pinterest in marketing communication can be considered effective. In the theoretical part, topics such as marketing, marketing communication, new media, social media and social networks are defined. The theoretical part also includes the research methodology, which has clearly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: MSc. Jiří Jón
- Oponent: Jan Chromý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva