Výuka reálií v heterogenní třídě – Bc. Alžběta Lutzká
Bc. Alžběta Lutzká
Diplomová práce
Výuka reálií v heterogenní třídě
Language and Culture Teaching in Mixed Classrooms
Anotace:
Tato práce se zabývá výukou reálií v heterogenní třídě. Je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje tématu migrace, žákům s odlišným mateřským jazykem v české škole a češtině jako druhému jazyku. Poslední kapitola teoretické části přibližuje problematiku reálií, jejich různá dělení, cíle a přístupy. V praktické části je představeno 25 cvičení pro využití ve výuce …víceAbstract:
This work deals with the teaching of Cultural Studies in a mixed classroom environment. It is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical section deals with the topics of migration, pupils with a different mother tongue in the Czech school system, and Czech as a second language in general. The theoretical section also includes a brief discussion of the various goals and approaches …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d41co/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2023
- Vedoucí: Mgr. Hana Svobodová, Dr. phil.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Marek Lollok, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy a se specializací na žáky s odlišným mateřským jazykem / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy a se specializací na žáky s odlišným mateřským jazykem
Práce na příbuzné téma
-
Use of music in English language lessons with pupils diagnosed with ADHD and Dyslexia
Magdaléna Holbová -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková -
Problems of teaching pupils with ADHD syndrome
Jitka Veselá -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Typical Interlanguage Features Used by Czech Students as Documented in the Written Part of the School-Leaving Exam in English
Věra Sládková -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková