Projekt optimalizace marketingové komunikace se zaměřením na fotografii pro vybranou společnost – Bc. Ina Samková
Bc. Ina Samková
Diplomová práce
Projekt optimalizace marketingové komunikace se zaměřením na fotografii pro vybranou společnost
Marketing Communication Optimization Project with a Focus on Photography for a Selected Company
Anotace:
Diplomová práce představuje návrh projektu, jehož cílem je optimalizovat marketingovou strategii vybrané společnosti prostřednictvím efektivního využití fotografií. Projekt se zaměřuje na posílení tržního postavení a zlepšení online prezentace dané společnosti. Nejprve je zkoumán vliv fotografií v marketingu a identifikována cílová skupina. Následně jsou analyzovány historické marketingové kampaně …víceAbstract:
The thesis presents a project proposal aimed at optimizing the marketing strategy of a selected company through the effective use of photography. The project focuses on strengthening the market position and improving the online presence of the company. First, the influence of photography in marketing is examined and the target audience is identified. Subsequently, historical marketing campaigns, competitor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAMKOVÁ, Ina. \textit{Projekt optimalizace marketingové komunikace se zaměřením na fotografii pro vybranou společnost}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/83qabk/.
Jak správně citovat práci
Samková, Ina. Projekt optimalizace marketingové komunikace se zaměřením na fotografii pro vybranou společnost. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Design management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Marketingová komunikace pořadu FUTURE JOBS
Jan Mašek -
Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let)
Eva Holíková -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová