Symbióza fotografie a módního designu – Nela MORAVCOVÁ
Nela MORAVCOVÁ
Bakalářská práce
Symbióza fotografie a módního designu
Síla sociálních médií
Photography and fashion design: a symbiosis
Anotace:
Symbióza fotografie a módního designu. 1) Minimalismus ve fotografii pojetí fotografie minimalistickou tendencí. 2) Nové estetické normy a promluvy k recipientovi novodobá estetika, dopad na společnost a její reakce. 3) Móda fotografii a fotografie módy oboustranný vliv módního designu a fotografie. 4) Raf Simons (ne)chtěný minimalista. 5) Willy Vanderperre Art & Commerce. 6) Uplatnění poznatků historie …víceAbstract:
Photography and fashion design: a symbiosis 1) Minimalism in photography the conception of photography with a minimalistic tendency. 2) New aesthetic norms and communication to the recipients modern aesthetics, the impact on society and its response. 3) Fashion as photography and photography of fashion the mutual influence of both fashion design and photography. 4) Raf Simons the (un)willing minimalist …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Mgr. Miroslav Vojtěchovský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MORAVCOVÁ, Nela. Symbióza fotografie a módního designu. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Fotografie a intermediální tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Dezinformační kampaně, sociální sítě a pozitivní závazky státu
Robert Nersesjan -
Reklamní kampaň v prostředí sociální sítě Facebook
Pavel Černík -
Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku
Puto Puto -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA -
Vzestup a úpadek sociální sítě Facebook a jeho využití v marketingu
Jan Šplíchal -
Sociální sítě jako nástroj pro politický marketing ve volební kampani
Antonín Vojtěch Brabec -
Sociální sítě v prezidentské předvolební kampani - případová studie USA
Karolína NEZVALOVÁ -
Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví
Yuliya Samoylenko