Strategie řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti – Lucie Klocová
Lucie Klocová
Diplomová práce
Strategie řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti
Strategy of customer relationship management in selected company
Anotace:
Práce si klade za cíl navrhnout úpravu zákaznické podnikové strategie v horizontu 3 let zaměřenou na analýzu a optimalizaci stávajících procesů, využití dat o zákaznících a řízení spokojenosti zákazníků ve společnosti LMC s.r.o. se zaměřením na B2B zákazníky. Na základě rozhovorů se zaměstnanci společnosti jsou popsány a v notaci EPC modelovány aktuální procesy kolem zákazníků s důrazem na jejich nedostatky …víceAbstract:
The aim of this Master Thesis it to develop customer relationship management strategy for next three years in the company LMC s.r.o, focusing on the analysis and optimization of existing processes, the use of customer data and management of customer satisfaction of B2B customers. Based on interviews with employees, current customer related processes are described in EPC notation focused on their weaknesses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55414
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
- Vedoucí: Karel Koliš
- Oponent: Miroslav Žebrák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55414
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane