Bc. Adelina Ibragimova
Diplomová práce
Marketingová strategie
Marketing Strategy
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na sestavení marketingové strategie pro nově vznikající start-up na gastronomickém trhu. Teoretická část je věnována problematice marketingové strategie a slouží jako základ pro část praktickou. Informace využívané v teoretické části jsou získány zkoumáním odborné literatury českých a zahraničních autorů a také odborných internetových zdrojů, které se týkají marketingové …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on creating a marketing strategy for a newly emerging start-up at the gastronomic market. The theoretical part is devoted to the issue of marketing strategy and serves as a basis for the practical part. The information used in the theoretical part is obtained by examining the literature of Czech and foreign authors, as well as professional Internet resources related to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova -
Marketingová strategie podniku
Martin Sova -
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Nikol Jermanová -
Marketingová strategie restauračního zařízení
Nikol Nentvichová -
Marketingová strategie zámku Radešín
Helena Kubíčková -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva