Jiří Bílek
Bachelor's thesis
Product Placement in Filmen
Product Placement in movies
Abstract:
The Work is concerned with marketing theme Product Placement. In tehoretical part will be characterized variants and strategys of Product Placement. In practical part will be analyzed movies "Casino Royal" and "Rafťáci".Abstract:
Práce se zabývá marketingovým fenoménem Product Placement. V teoretické části je nastíněna historie, varianty a strategie tohoto fenoménu a v části praktické je provedena analýza filmů "Casino Royal" a "Rafťáci".Keywords
Product Placement
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 14. 5. 2008
- Supervisor: PhDr. Jan Čapek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bílek, Jiří. Product Placement in Filmen. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Philology / German for Business
Theses on a related topic
-
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
Product placement ve filmech Marvel Cinematic Universe
Eliška Filípková -
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Michaela Tesařová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování
Kateřina Horná