Digitální transformace a marketingová komunikace v Narexu Česká Lípa – Bc. Kristýna Linková
Bc. Kristýna Linková
Diplomová práce
Digitální transformace a marketingová komunikace v Narexu Česká Lípa
Digital Transformation and Marketing Communication in Narex Česká Lípa
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Digitální transformace a marketingové činnosti v Narexu Česká Lípa" se věnuje digitální transformaci z marketingového hlediska, kterou podnik započal zhruba před dvěma lety. Předmětem této práce je v teoretické části uvést čtenáře do problematiky marketingového komunikačního mixu, popsat digitální transformaci a současnou komunikační strategii podniku. Jedním z důvodů, proč …víceAbstract:
The diploma thesis entitled "Digital transformation and marketing activities in Narex Česká Lípa" focuses on the digital transformation from the marketing point of view, which the company started about two years ago. The subject of this thesis is to introduce the reader in the theoretical part to the marketing communication mix, to describe the digital transformation and the current communication strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Linková, Kristýna. Digitální transformace a marketingová komunikace v Narexu Česká Lípa. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Memy a transformace vyprávění v digitální kultuře
Veronika Dostálová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Internetový marketing a internetová reklama
Lenka PETRUŽÁLKOVÁ -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš
Název
Vložil
Vloženo
Práva