Alena Ambrová - herečka a "pedagog" – Bc. Lenka Kratochvilová
Bc. Lenka Kratochvilová
Diplomová práce
Alena Ambrová - herečka a "pedagog"
Alena Ambrová - Acteress and "Pedagogue"
Anotace:
Tato diplomová práce má snahu přiblížit Alenu Ambrovou, jednu z osobností Divadla Husa na Provázku, nejen jako herečku, ale také jako mnohostranně tvořivého člověka a pedagoga. Sleduje její osobní i profesní vývoj od narození do současnosti, přičemž se zaměřuje na herecké metody, které Ambrová užívaná ve své divadelní praxi a na pedagogickou činnost zahájenou roku 1991 v divadle Studio Dům, kde začala …víceAbstract:
The thesis aims at presenting Alena Ambrová, one of the personalities of the theatre Divadlo Husa na Provázku, as an actress and, in addition to that, as a universally creative person and teacher. The thesis follows her personal and professional development from birth to presence focussing on the acting approaches used by Ambrová in her theatre practice and her teaching activities commenced in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/thvmn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2008
- Vedoucí: prof. PhDr. Margita Havlíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny divadla
Práce na příbuzné téma
-
Pantomimické a klaunské inscenácie Boleslava Polívku v rokoch 1972–1990 v Divadle (Husa) na provázku
Pavol Seriš -
Vliv nonsensové literatury na dramaturgickou orientaci Divadla Husa na provázku
Tereza Šlesingerová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Semiotická analýza vybraných plagátov Divadla Husa na provázku
Natália Saganová -
IDIOT: tři české inscenace Dostojevského románu (Divadlo Petra Bezruče, Divadlo Husa na provázku, Dejvické divadlo)
Tereza Říhová -
Vliv nonsensové literatury na dramaturgickou orientaci Divadla Husa na provázku
Tereza Šlesingerová -
Znaky a tvůrčí přístupy studiových divadel se zaměřením na Divadlo Husa na provázku a HaDivadlo v 70. a 80.letech 20. století.
Markéta Randáková -
Marketingový audit - Divadlo Husa na provázku
Tereza Bucharová