Analýza marketingovej komunikácie vo finančnej inštitúcii – Bc. Lenka Tiralová
Bc. Lenka Tiralová
Master's thesis
Analýza marketingovej komunikácie vo finančnej inštitúcii
The Analysis of Marketing Communication in a Financial Institution
Abstract:
Marketing communication is an integral part of any enterprise in all possible ways, such as financial institutions, for instance in a bank. Ineffective or insufficient marketing communication can have a major impact in acquiring customers and thus also an influence on the entire society. The aim of this work is a literary research based on solving problems of the theory and analyse marketing communication …viacAbstract:
Marketingová komunikácia je neoddeliteľnou súčasťou každého podniku, a to vo všetkých možných zameraniach teda aj v oblasti finančných inštitúcií, resp. bánk. Neefektívna alebo nedostatočná marketingová komunikácia môže mať zásadný vplyv pri získavaní klientov, a tým aj na celú spoločnosť. Cieľom tejto práce je na základe literárnej rešerše odborových teórií analyzovať marketingovú komunikáciu konkrétnej …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/kuny3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedúci: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / odbor:
Economics and Management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketing Communication Of The Selected Company
Mary Ann Shumbe Bihnwi