Prožívání u dívek s poruchou příjmu potravy ve vztahu ke školnímu prostředí – Mgr. Renata Reichlová
Mgr. Renata Reichlová
Bakalářská práce
Prožívání u dívek s poruchou příjmu potravy ve vztahu ke školnímu prostředí
Experiencing in girls with mental eating disorders in school context
Anotace:
Bakalářská práce „Prožívání u dívek s poruchou příjmu potravy ve vztahu ke školnímu prostředí“ pojednává o psychickém stavu dívek s poruchami příjmu potravy. Teoretická část se zabývá psychickými pochody, vnímaným vlivem školy, spolužáků a učitelů na dívky trpící jakoukoliv poruchou příjmu potravy. Práce popisuje působící faktory, příčiny, průběh, důsledky a jiné komplikace poruch příjmu potravy. Dále …víceAbstract:
Bachelor thesis „Experiencing in girls with mental eating disorders in school context“ deals with psychological state of girls with eating disorders. Theoretical part analyses the mental issues of girls suffering from any type of eating disorder and it also depicts the perceived impact of a school, classmates and teachers. The thesis depicts causing factors, reasons, development, results and different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n67pq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství ruského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Minimální preventivní program na základní škole a speciálních zařízeních
Marta Valentová -
TEACCH program a jeho využití při edukaci žáků s diagnózou PAS na vybraných ZŠ speciálních
Jitka SUCHOMELOVÁ -
Preventivní programy Policie ČR při řešení sociálně patologických jevů žáků ZŠ
Lucie MOLČANOVÁ -
Využití metodiky 3A při analýze výukového programu na téma demokracie v antickém Řecku v 5. a 6. ročníku ZŠ
Tereza Šťastná -
Poruchy příjmu potravy se zaměřením na mentální anorexii a mentální bulimii
Tatiana Lialina -
Poruchy příjmu potravy u chlapců (adolescentů)
Žaneta Linhartová -
Středoškoláci a poruchy příjmu potravy
Anna Roupcová -
Poruchy příjmu potravy u žáků a studentů ve věku od 15 do 18 let v Praze
Adéla Vlachová