Bc. Daniel Prejza

Bakalářská práce

Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti

Impact of Marketing Communications on Consumer's Behavior
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popis marketingové komunikace společnosti Alza.cz a zjištění jaký má vliv na konzumní společnost. Další cíl je nalezení nejefektivnějšího nástroje marketingové komunikace ve vybraných kategoriích. Teoretická část v první kapitole obsahuje pojmy jako konzumní společnost, spotřebitel a spotřeba. V druhé kapitole jsou pojmy jako globalizace, peníze, svoboda na internetu …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe the marketing communication of Alza.cz and to find out how it affects the consumer society. Another goal is to find the most effective marketing communication tool in selected categories. The theoretical part of the first chapter contains terms such as consumer society, consumer and consumption. In the second chapter are therms like globalization, money …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní