Bc. Daniel Prejza

Bachelor's thesis

Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti

Impact of Marketing Communications on Consumer's Behavior
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je popis marketingové komunikace společnosti Alza.cz a zjištění jaký má vliv na konzumní společnost. Další cíl je nalezení nejefektivnějšího nástroje marketingové komunikace ve vybraných kategoriích. Teoretická část v první kapitole obsahuje pojmy jako konzumní společnost, spotřebitel a spotřeba. V druhé kapitole jsou pojmy jako globalizace, peníze, svoboda na internetu …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe the marketing communication of Alza.cz and to find out how it affects the consumer society. Another goal is to find the most effective marketing communication tool in selected categories. The theoretical part of the first chapter contains terms such as consumer society, consumer and consumption. In the second chapter are therms like globalization, money …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní