Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti – Bc. Daniel Prejza
Bc. Daniel Prejza
Bakalářská práce
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Impact of Marketing Communications on Consumer's Behavior
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popis marketingové komunikace společnosti Alza.cz a zjištění jaký má vliv na konzumní společnost. Další cíl je nalezení nejefektivnějšího nástroje marketingové komunikace ve vybraných kategoriích. Teoretická část v první kapitole obsahuje pojmy jako konzumní společnost, spotřebitel a spotřeba. V druhé kapitole jsou pojmy jako globalizace, peníze, svoboda na internetu …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe the marketing communication of Alza.cz and to find out how it affects the consumer society. Another goal is to find the most effective marketing communication tool in selected categories. The theoretical part of the first chapter contains terms such as consumer society, consumer and consumption. In the second chapter are therms like globalization, money …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y5pjp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Predrag Miloševič -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Kristýna Svobodová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Václav Petr -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Martin Vágner -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva -
Vliv marketingové komunikace na konzumní společnost
Daniel Sýkora