Efektivní nástroje online marketingu pro lokální firmu v oblasti hotelnictví – Martin Paclík
Martin Paclík
Diplomová práce
Efektivní nástroje online marketingu pro lokální firmu v oblasti hotelnictví
Effective online marketing tools for local business in hotel sector
Anotace:
Tato práce se zabývá efektivitou nástrojů online marketingu na příkladu wellness hotelu Beltine forest hotel. Hlavním cílem práce je navržení účinnější online strategie firmy v rámci omezeného rozpočtu a na základě teoretických poznatků, analýzy dosavadních online aktivit, analýzy zákazníka, vlastního výzkumu v podobě hloubkových interview a SWOT analýzy společnosti. Navržené změny jsou následně reálně …víceAbstract:
The thesis focuses on efficiency of online marketing tools used to promote wellness hotel Beltine forest hotel. The main objective of this thesis is to propose more efficient online strategy within limited budget and based on theoretical knowledge, analysis of historical online activities, customer analysis, own research in form of in-depth interview and SWOT analysis. The proposed changes are then …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80266
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Michal Blažek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80266
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Webová analytika a analýza portálu it.muni.cz
Radoslava Kacová -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
E-shop a jeho marketing
Tereza Dulová -
Produktová analytika v e-commerce a online marketingu
Tomáš Kumsta