Teachers' approach to CLIL at lower-secondary level of schools – Bc. Lucie VÍTKOVÁ, DiS.
Bc. Lucie VÍTKOVÁ, DiS.
Master's thesis
Teachers' approach to CLIL at lower-secondary level of schools
Teachers' approach to CLIL at lower-secondary level of schools
Abstract:
This diploma project focuses on the CLIL method, content and language integrated teaching. Specifically, the work is focused on evaluating the approach of teachers who have experience with this method and teachers who have encountered this method for the first time. The theoretical part presents the characteristics of the CLIL method, its history, as well as other important concepts that are an integral …viacAbstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na metodu CLIL, obsahově a jazykově integrovanému vyučování. Konkrétně je práce zaměřena na zhodnocení přístupu učitelů, kteří s touto metodou mají zkušenosti a učitelů, kteří se s touto metodou setkali poprvé. Teoretická část představuje charakteristiku metody CLIL, její historii a také další důležité koncepty, které jsou nedílnou součástí této metody. Cílem práce …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ondřej Duda
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÍTKOVÁ, Lucie. Teachers' approach to CLIL at lower-secondary level of schools. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching English for Lower Secondary Schools / Teaching English for Lower Secondary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Obsahově a jazykově integrovaná výuka biologie a anglického jazyka - téma sinice
Kateřina Hótová -
Srovnávací obsahová a jazyková analýza ruských a českých smluv o dílo
Jan Brichta -
Počátky pražského evangelického sboru a. v. očima jeho členů. Edice a analýza korespondence členů pražského evangelického sboru a. v. s Michalem Institorisem Mošovským
Markéta Slavíková -
Integrace výtvarné výchovy a anglického jazyka (CLIL - obsahově a jazykově integrovaná výuka)
Kateřina Strnadová -
Německé psané smlouvy a jejich zvláštnosti: Analýza obsahové výstavby a jazykových prostředků v německy psaných smlouvách z vybrané oblasti práva.
Matěj KLINKA -
Komparace motivů ženy, alkoholu a smrti v poezii a korespondenci Františka Gellnera
Sára ŠROUBKOVÁ -
Finanční gramotnost žáků staršího školního věku (2. stupeň ZŠ, víceletá gymnázia)
Dominika Rouhová -
Srovnání diferencované a nediferencované výuky matematiky na nižším stupni víceletého gymnázia
Karolína Burkacka
Názov
Vložil
Vložené
Práva