Marketing chlapeckých pěveckých sborů, Marketingová činnost chlapeckých sborů České republiky ve srovnání s podobnými tělesy středoevropského kulturního prostoru – Jaroslav Šlais
Jaroslav Šlais
Master's thesis
Marketing chlapeckých pěveckých sborů, Marketingová činnost chlapeckých sborů České republiky ve srovnání s podobnými tělesy středoevropského kulturního prostoru
Marketing of the boys´ choirs. Marketing activities of boys choirs in the Czech Republic compared with similar choirs of the Central European coltural space
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl zmapovat současnou situaci českých chlapeckých pěveckých sborů v oblasti marketingu a srovnat ji s chlapeckými sbory ze střední Evropy. Mezi srovnávané sbory patří Boni pueri (Hradec Králové), Bonifantes (Pardubice), Pueri gaudentes (Praha), Bratislavský chlapčenský zbor (Bratislava, Slovensko), Wiener Sängerknaben (Vídeň, Rakousko) a Thomanerchor Leipzig (Lipsko, Německo …moreAbstract:
This Master's thesis proposes to map the current situation of Czech boys' choirs in the marketing sphere and to compare it with boys' choirs from Central Europe. The parts of the comparing are the choirs Boni pueri (Hradec Králové) Bonifantes (Pardubice), Pueri gaudentes (Prague), Bratislavský chlapčenský zbor (Bratislava, Slovakia), Wiener Sängerknaben (Vienna, Austria) and Thomanerchor Leipzig (Leipzig …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24843
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2010
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Markéta Koptová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠLAIS, Jaroslav. \textit{Marketing chlapeckých pěveckých sborů, Marketingová činnost chlapeckých sborů České republiky ve srovnání s~podobnými tělesy středoevropského kulturního prostoru}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2009. Available from: https://theses.cz/id/88dxw2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24843
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
The confrotation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s. r. o.
Ivana IVANUŠIĆOVÁ -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing školy, srovnání po 6 letech, nové trendy
Jaroslav Kresánek -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Přímý marketing jako komunikační technika
Viktoriya Zabelina -
Srovnání šíření dezinformací mezi generacemi X a Z se zaměřením na sociální marketing
Michaela Streckerová