Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií – Nikol Eisová
Nikol Eisová
Bachelor's thesis
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Developing reading comprehension in English focus on pupils with dyslexia
Abstract:
V teto bakalarske praci je predstavena problematika rozvoje recove dovednosti cetni s porozumenim u zaku s dyslexii v hodinach anglickeho jazyka. Teoreticka cast pojednava o dyslexii, jejich znacich a zacich trpicich dyslexii. Dale se v ni objevuje problematika cteni s porozumenim v anglickem jazyce a zpusoby jeho vyucovani. V posledni casti je rozebrana ucebnice jako didakticky prostredek a zpusoby …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the problematics of the development of reading comprehension and how pupils with dyslexia are being addressed during the process in the classroom. The theoretical part elaborates on dyslexia, its features, and dyslexic learners. It also introduces reading comprehension as a skill, its context in the English language, and approaches of how it should be taught. The final …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
EISOVÁ, Nikol. \textit{Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2022. Available from: https://theses.cz/id/88fdou/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Eisová, Nikol. Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
English Language / English for Education
Theses on a related topic
-
Reedukační cvičení pro rozvoj očních pohybů u žáků s obtížemi při čtení - porovnávací studie
Hana POSPÍŠILOVÁ -
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Vysokoškoláci s vrozenou a raně získanou vadou sluchu a jejich problémy s porozuměním čtenému odbornému textu
Lenka Tonarová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením
Eva OPLTOVÁ -
Kulturní interpretace dyslexie: rodičovské interpretace dyslexie u svých dětí.
Linda SLAVÍKOVÁ