Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií – Nikol Eisová
Nikol Eisová
Bakalářská práce
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Developing reading comprehension in English focus on pupils with dyslexia
Abstract:
V teto bakalarske praci je predstavena problematika rozvoje recove dovednosti cetni s porozumenim u zaku s dyslexii v hodinach anglickeho jazyka. Teoreticka cast pojednava o dyslexii, jejich znacich a zacich trpicich dyslexii. Dale se v ni objevuje problematika cteni s porozumenim v anglickem jazyce a zpusoby jeho vyucovani. V posledni casti je rozebrana ucebnice jako didakticky prostredek a zpusoby …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the problematics of the development of reading comprehension and how pupils with dyslexia are being addressed during the process in the classroom. The theoretical part elaborates on dyslexia, its features, and dyslexic learners. It also introduces reading comprehension as a skill, its context in the English language, and approaches of how it should be taught. The final …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Eisová, Nikol. Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk / Anglický jazyk pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Reedukační cvičení pro rozvoj očních pohybů u žáků s obtížemi při čtení - porovnávací studie
Hana POSPÍŠILOVÁ -
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Vysokoškoláci s vrozenou a raně získanou vadou sluchu a jejich problémy s porozuměním čtenému odbornému textu
Lenka Tonarová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením
Eva OPLTOVÁ -
Kulturní interpretace dyslexie: rodičovské interpretace dyslexie u svých dětí.
Linda SLAVÍKOVÁ