Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy – Bc. Lucie Nováková
Bc. Lucie Nováková
Master's thesis
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy
Specifics of integrated marketing communications in selected industries (fashion marketing) - analysis IMC of selected company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá specifikami marketingové komunikace produktů oděvního průmyslu určené specifickému segmentu zákazníků. Konkrétně se jedná o sportovní oděvy pro nová odvětví aerobiku. Na základě analýzy disponibilních poznatků teorie marketingu, respektive marketingové komunikace, popisuje využití nástrojů integrované marketingové komunikace, prostředky a aktivity relevantní produktu …moreAbstract:
This thesis deals with the specifics of marketing communication of products of the garment industry designed for specific segment of customers, namely sports clothing for the new branches of aerobics. Based on the analysis of the available knowledge of marketing theory, marketing or communications, it describes the use of integrated marketing communication tools, resources and activities relevant to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/m910v/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Lucie. \textit{Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/88yvay/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček