Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy – Bc. Lucie Nováková
Bc. Lucie Nováková
Diplomová práce
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy
Specifics of integrated marketing communications in selected industries (fashion marketing) - analysis IMC of selected company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá specifikami marketingové komunikace produktů oděvního průmyslu určené specifickému segmentu zákazníků. Konkrétně se jedná o sportovní oděvy pro nová odvětví aerobiku. Na základě analýzy disponibilních poznatků teorie marketingu, respektive marketingové komunikace, popisuje využití nástrojů integrované marketingové komunikace, prostředky a aktivity relevantní produktu …víceAbstract:
This thesis deals with the specifics of marketing communication of products of the garment industry designed for specific segment of customers, namely sports clothing for the new branches of aerobics. Based on the analysis of the available knowledge of marketing theory, marketing or communications, it describes the use of integrated marketing communication tools, resources and activities relevant to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m910v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Lucie. \textit{Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/88yvay/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček