Platí Češi za nábytek Ikea více než občané sousedních zemí? – Daniel Dejmek
Daniel Dejmek
Diplomová práce
Platí Češi za nábytek Ikea více než občané sousedních zemí?
Do Czechs pay more for Ikea IKEA furniture than citizens of neighbouring countries?
Anotace:
Studie se zaměřuje na platnost zákona jedné ceny v případě nábytku IKEA v České republice a sousedních zemích. Pro stanovené cenové kategorie (0-55€, 55-100€, 100-200€, 200-330€ a 330+€) a 14 produktových kategorií zkoumá s celkovým pozorováním na 140 produktech, zda cenové rozdíly lze vysvětlit náklady na distribuci (náklady na prodej, náklady na dopravu, cla a ostatní tarify). Cenové rozdíly mezi …víceAbstract:
The study focuses on the validity of the law of one price for IKEA furniture in the Czech Republic and neighbouring countries. For specified price categories (0-55€, 55-100€, 100-200€, 200-330€ and 330+€) and 14 product categories, it examines, with a total of 140 products observed, whether price differences can be explained by distribution costs (selling costs, transport costs, customs duties and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91686
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
- Vedoucí: Marek Hudík
- Oponent: Lubomír Cingl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91686
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace struktury objednávek s ohledem na distribuci zboží ve společnosti
Pavla Kozojedová -
Analýza vývoje ceny kryptoměny Bitcoin
Quoc Dung Bui -
Faktory ovlivňující ceny nemovitostí v České republice a ve vybraných zemích v letech 2007 - 2018.
Petr Kotrs -
IKEA Across Cultures and Continents: On Localization and Custom-built Advertising Strategies on IKEA Websites
Anna HONEGROVÁ -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Analýza komunikačních prostředků ve společnosti IKEA
Alena Poláková -
Aplikace teorie parity kupní sily na produkty firmy Ikea
Matúš Dunaj -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
Maryna Denchenko