Přínos zavedení modelu manažerského účetnictví pro SME zabývající se zemědělskou činností – Bc. Markéta Pešková
Bc. Markéta Pešková
Diplomová práce
Přínos zavedení modelu manažerského účetnictví pro SME zabývající se zemědělskou činností
Benefits of implementation a managerial accounting model for SMEs engaged in agricultural activities
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou modelu manažerského účetnictví v zemědělství a hodnocením přínosů z něj plynoucích. Teoretická část pojednává o podstatě a funkcích a popisuje obecné postupy k tvorbě modelu manažerského účetnictví. V další části se literární rešerše zabývá specifiky, která jsou typická pro zemědělskou činnost a účetnictvím malých a středních zemědělských podniků. Na teoretickou část …víceAbstract:
The diploma thesis deals with creation of a model of managerial accounting in agriculture and evaluation of the benefits from it. The theoretical part deals with the essence and functions and describes the general procedures for creating the management accounting model. In the next part, the literary research deals with the specifics typical for agriculture and small and medium-sized agricultural holdings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Bohušová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEŠKOVÁ, Markéta. \textit{Přínos zavedení modelu manažerského účetnictví pro SME zabývající se zemědělskou činností}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/893yq0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Účetnictví a daně
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Zerdaloglu, S.
22. 5. 2017