Online marketing vybraného subjektu – Lenka HRONOVÁ
Lenka HRONOVÁ
Bakalářská práce
Online marketing vybraného subjektu
Online marketing of a chosen organisation
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na použití online marketingu v jazykové škole CC Škola jazyků. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav online marketingu vybraného subjektu a navrhnout pro něj plán online marketingu pro další období. Celá práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou vysvětleny všechny pojmy týkající se marketingu a online marketingu. Praktická část je zaměřena především na …víceAbstract:
This thesis is focused on usage of online marketing in the language school CC School of languages. The aim of this work is to analyze and evaluate current state of online marketing in a chosen organisation and design a plan of online marketing for the next period. Whole thesis is divided into three parts. In the first part, all the important terms related to marketing and online marketing are explained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRONOVÁ, Lenka. Online marketing vybraného subjektu. Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Online marketing ve vybrané společnosti
Petra VRTALOVÁ -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková
Název
Vložil
Vloženo
Práva