Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a. s. – Karolína Cvičková
Karolína Cvičková
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a. s.
Marketing Communication Analysis of mmcité, a. s.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti mmcité a.s., která navrhuje a produkuje městský mobiliář od roku 1994. Cílem teoretické části ba-kalářské práce bylo zpracovat teoretické podklady pojednávající o marketingové komuni-kace a také stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem prak-tické části byla analýza současného stavu marketingové …víceAbstract:
The bachelor´s thesis focuses on the marketing communication analysis of mmcité, a. s., which designs and produces urban furniture since 1994. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis was processing the theoretical backround for the practical part. The purpose of the practical part was the analysis of the current state of the marketing commu-nication of mmcité and also the evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Cvičková, Karolína. Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a. s.. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová