Grafický manuál počítačové firmy Adcomtech – Bc. Ladislav Dejdar
Bc. Ladislav Dejdar
Bachelor's thesis
Grafický manuál počítačové firmy Adcomtech
Graphics manual computer company Adcomtech
Anotácia:
V teoretické části práce se zabývám grafickým designem, firemní identitou, designem, image a všechno kolem značky, vztahy mezi nimi, definice. V praktické části se zabývám tvorbou značky, vizuálního stylu a její aplikace. Výsledkem je grafický manuál počítačové firmy Adcomtech.Abstract:
Theoretical part of my work is to define graphics design, company identity, design, image and all about the brand, relations between them, definition. In practicaly part of my work is to define creation brand, visual style and her application. As result is graphics manual computer company Adcomtech.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q5inn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedúci: doc. Mgr. Vítězslav Švalbach
- Oponent: MgA. Jana Malíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu
Lenka Fibichrová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová