Koncepce marketingové strategie Filharmonie Bohuslava Martinů ve Zlíně – Bc. Markéta Suchánková
Bc. Markéta Suchánková
Diplomová práce
Koncepce marketingové strategie Filharmonie Bohuslava Martinů ve Zlíně
Concept of marketing strategy of Bohuslav Martinů Philharmonic Orchestra in Zlín
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na základě provedené rozsáhlé analýzy a benchmarkingu dosavadní marketingové strategie Filharmonie Bohuslava Martinů ve Zlíně identifikovat silné, slabé stránky, příležitosti a rizika, a následně pak definovat ucelenou koncepci marketingové strategie, jež slouží jako východisko pro tvorbu strategického plánu zlínské filharmonie v dlouhodobém časovém horizontu. Práce se …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze and benchmark the existing marketing strategy of Bohuslav Martinů Philharmonic in Zlín to identify strengths, weaknesses, opportunities and risks and then to define a comprehensive concept of marketing strategy that serves as a basis for the strategic plan of the Zlín Philharmonic in the long- time horizon. In addition to the analysis, the work consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yal01/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Filip Hrůza
- Oponent: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková