Značka La Femme Mimi - představitel slow fashion v ČR – Thu Huong Truong
Thu Huong Truong
Bakalářská práce
Značka La Femme Mimi - představitel slow fashion v ČR
La femme MiMi - the representative of slow fashion in Czech republic
Anotace:
Tato bakalářská práce je případovou studií české módní značky La femme MiMi v souvislosti se slow fashion. V teoretické části autorka přibližuje problematiku fast fashion a popisuje slow fashion jako její řešení. Dále se práce věnuje módnímu marketingu. V praktické části jsou slow fashion zásady analyzovány na praktickém příkladu značky La femme MiMi. Autorka si klade za cíl zhodnotit pomocí kvalitativního …víceAbstract:
This bachelor thesis is a case study about czech fashion brand La femme Mimi in context of slow fashion. In the theoretical part the author introduces the issues of fast fashion and describes slow fashion as the solution for said problems. Later, the paper focuses on fashion marketing. In the practical part, slow fashion principles are shown on a practical example of La femme MiMi. With the help of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77344
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
- Vedoucí: Barbara Hucková
- Oponent: Mario Kubaš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77344
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Fashion Marketing
Andrea Hubálková -
Fashion marketing se zaměřením na mikropodnik - Krispol fashion s.r.o.
Ondřej Berný -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Kristýna Poláčková -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Fashion marketing mladých start-upů
Jakub Král -
Luxury Fashion Marketing
Thu Hien NGUYEN