Filip Šlampa

Bakalářská práce

Marketingová komunikace - product placement

Marketing communication – product placement
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nástroje marketingové komunikace product placementem, který se v posledním desetiletí těší významné oblibě u zadavatelů reklamy. Hlavním cílem práce je zhodnocení účinnosti product placementu v českém prostředí a jeho vlivu na zákaznické chování. K dílčím cílům patří zpracování teoretických východisek marketingového nástroje product placement, jeho definice …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of marketing communication tool product placement, which in the last decade has enjoyed significant popularity among advertisers. The main objective of the thesis is to evaluate the effectiveness of product placement in the Czech environment and its impact on customer behaviour. The sub-objectives include the elaboration of theoretical background of the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Huml

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 89xkvv 89xkvv/2
2. 12. 2022
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.